خرابم

ببنید صدمین پست من در بلاگ اسکای چه پستی شد

خیلی خرابم . حالا مصلحت این اتفاقات چیه  نمی دونم .

ز چشم کور بر حال خرابم آب می آید 


                                             چرا جانا ترا از نالش من خواب می آید؟

این شعر زیبا از آقای رامین ترابخانی هستش که از آدرس زیر گرفته شده

http://www.shereno.com/file.php?id=9942


ای وای از این حال خرابم
زین بازی این  خال خرابم


بی گناه دراین جدال عذابم
نگاه کنید بر این جمال خرابم

من سیر آب در این چال سرابم
ای وای بر این حال خرابم

هرقدم خویش  بر این بال حسابم
زدست من در رفت این وصال خرابم


روزها نگاه کردم بر این جلال کتابم
ازخو دهیچ نیافتم جز این حال خرابم

ای وای از این حال خرابم
زین بازی و این خال خرابم

 

آشناترین غریبه

دلم بارونیه . . .

توی بارون زیر ناودون چیک چیک و ترانه جدا شدن

تو خیابون کنج میدون ناله ها مرثیه تنها شدن

داره بارون میزنه داره بارون میزنه

چیک چیک و نم نم اروم  روی ناودون میزنه

اگه بارون بزنه رو دل عاشق و حیرون بزنه

تو مثل بارون میشی از راه میایی

اخر عشق خسته میشی من و میخوای

داره باورن میزنه داره بارون میزنه چیک چیک و نم نم اروم روی ناودون میزنه

داره بارون میزنه  داره بارون میزنه

وقتی که از رفتنت غرق پشیمونی شدی وقتی تو ظلمت شب خسته و زندونی شدی

تو میایی و میگی پشمون شدی و دیگه از بگو مگو خسته شدم

داره بارون میزنه

وقتی که غصه غرورت و شکست 

وقتی که غم روی قلب تو نشست

تو میایی میگی پشیمون شدم و دیگه ازجدایی ها خسته شدم

تو میگی اگه میشه من و ببخش که بازم عاشق و دل بسته شدم

داره بارون میزنه داره بارون میزنه چیک چیک و نم نم اروم روی ناودون میزنه

داره بارون میزنه

آشناترین غریبه

سلامی مجدد

سلام و درود بر تمام عزیزان . خیلی ممنون که در این مدت ما رو تنها نذاشتید .

فعلا اومدم اینجا رو آپ کنم تا بعد که وقت کردم تمام  محبت هاتون رو جبران کنم .

یه مدت هستش که تنها آهنگ آرام بخشم این ترانه شده و من رو کلی  آروم  میکنه .

 نمی دونم که خوانندش کیه ؛ سهراب که ادعا کرده خودش خونده  انصافا هم صداش خیلی شبیه هستش  حالا قرار برامون یه بار دیگه اجرا کنه . هر وقت میگیم تو نیستی میگه گیتار بده بخونم  ما هم که گیتار نداریم تا بدیم  نطق کنه در نتیجه هنوز در پرده ابهام هستش .

 

هم اتاقی

هم اتاقی   هم اتاقی    هم اتاقی    برس به دادم

 

اونی که دل دینم رو برده خیلی وقته نکرده یادم

 

هم  اتاقی  ببین  چگونه  سیل  اشکم شده  روونه

 

درد جانسوزمو به جز تو به خدا هیشکی نمیدونه

 

هم اتاقی هم اتاقی برو طبیب دل  بیمارم رو بیار

 

بهش بگو عاشقش غریبه  مرده از رنج و التهاب

 

ای عزیزم  ای عزیزم  ای عزیزم برس به دادم

 

اونی که دل دینم رو برده خیلی وقته نکرده یادم

 

هم  اتاقی  ببین  چگونه  سیل  اشکم شده  روونه

 

درد جانسوزمو به جز تو به خدا هیشکی نمیدونه

                                                                      آشناترین غریبه