گر مرا دست به قلم بدانید

  سلام به همه عزیزانی که با نظراتشون من رو همیشه تشویق کردن و باعث ادامه کار شدن .

   یه مدت نبودم ولی امروز با یه دست پر برگشتم ( بنا به پیشنهادها امروز با یه چند تا عکس آپ میکنم ) تا یه تشکر کوچیک از آبجی های عزیز کرده باشم

                                               غریبه دلت گرفته می دونم...

 غربت

   این نوشته روی عکس رو خودم گفتم

   خوشحال میشم که بدونم نظرتون چیه و آیا ادامه بدم یا نه .فکر کنم که آبجی سینا باید از همه صاحب نظرتر باشه.

آشناترین غریبه

 

   

                                               گفتی یک نفر میاد از تو غبار جاده ها........

 

      

    حافظ(غزل 126)

     جان بی جمال جانان میل جهان ندارد
     هر کس که این ندارد حقا که آن ندارد

    با هیچ کس نشانی زان دلستان ندیدم
    یا من خبر ندارم یا او نشان ندارد

    هر شبنمی در این ره صد بحر آتشین است
     دردا که این معما شرح و بیان ندارد

    سرمنزل فراغت نتوان ز دست دادن
    ای ساروان فروکش کاین ره کران ندارد